Hemma!

2010-07-16 @ 00:24:16
Borta bra men hemma bäst! Det uttrycket stämmer så väl!

Sen fick vi ju med mormor hem tills oss så det gjorde ju det ännu bättre!
Hon kanske kan hjälpa mig med mina kläder som ligger utanför garderoben just nu, där ska dom KANSKE inte va?

Idag va jag också och hälsa på min morfar lika mysigt att vara hos han varje gång, han bor ju vid vattnet me like!

Jag, mormor och mamma hann spela lite minigolf innan vi åkte, jag vann *näsan växer* okej då...mamma kanske vann...


Men ska fortsätta kolla på men men men men..okej det gick inte att skriva men 2½ men i alla fall, haha..lättare att sjunga låten än att skriva ;)


Hörs imorgon,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback