Tillbringat dagen med Ida

2010-07-08 @ 22:07:15
Idag var jag med underbara Ida!

Vi åkte in till stan och målet var att köpa en (till) collage jacka från Gina Tricot..och det gjorde vi, haha :)

Sen utanför konsum så var det en kille som sålde hallon, jordgubbar och blåbär, så vi köpte en paket hallon och jordgubbar som vi sen satt oss på ett berg och moffa i oss allt på en minut..hm..aja gott var det som ni kanske förstod! ;)

Vi har också försökt att få mig att göra en volt på studsmattan men jag är så feg..åhh blir irriterad!



Lite bilder från dagen!



Collage "jackan" jag köpte :D Ida köpte en likadan fast i mörkblå jätte snygg!


Haha bjuder på den här mupp bilden!!





Mer bilden från idag kommer imorgon! :D






Kommentarer

Postat av: Zahra M ^^

Vad fin du är sötiis! <'3

I miss u, puss ;*

2010-07-09 @ 12:01:30

Postat av: saga.y

vilken storlek hade ida ? om du nu vet hahaha :)

puss

2010-07-09 @ 13:11:05
URL: http://hejsaaga.blogg.se/

Postat av: FeliciaN

Zahra: Saknar dig!!! <3



Saga: Både jag och Ida tog S <3

2010-07-09 @ 13:31:50
URL: http://felicianbloggenommitliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback