I'm back

2010-04-01 @ 15:58:32
Allt fixat nu (tror jag, hihi) ;)
Nu blir det den vardagliga uppdateringen, fast den var ju inte så bra hmm... Aja, men nu börjar jag om på nytt ;)

Jag kan skriva lite om vad som har hänt dom här senaste veckorna =)

Jo, för ca 5 veckor sen åkte min pappa till Los Angeles. Jag tror jag har berättat här i bloggen förut att min pappa är musik producent, coolt va? Haha =)
Nej, men han har åkt dit och skrivit låtar, spelat in och så.
Det har varit tufft, tror inte att han varit borta så länge förut! Men imorgon kommer han hem, JIPPI

Ja, annars har det väll inte varit så mycket mer än att shoppa och va med vänner ;)


Här kommer en liten länk till licoricedesign som jag köpt ett hemmagjort handsmycke i från =)

Hörs senare,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback