Fredag,Lördag,Söndag

2010-04-04 @ 17:00:18
Hej mina sötnissar,

I fredags kom ju min pappa hem från L.A ju, wihoo.
Hans plan landa runt 20.00 och så tog det ju ett tag innan han fick sina väskor och så ;)

Efter det så åkte vi och hälsa på min farmor så när vi kom hem var klockan runt halv ett och jag hade inte riktigt lust att blogga då =)

Igår så fira jag påsk hemma hos min gudmor,farbror och kusin, hehe.
Men det var jätte mysigt som alltid när jag är med min underbara kusin!
Han är i en sån underbar ålder också (snart 2 år)
Han hade ett litet puss kalas med min hund vet inte riktigt om det är bra eller dåligt hmm...aja söt va han i alla fall! ;)

I vanliga fall brukar vi äta påskmiddagen på påskafton men igår så var vi så hungriga så det blev hämtmat hehe, men vi äter påskmiddag idag istället =)

Hörs senare,





Kommentarer

Postat av: Anonym

eftersom du sa att du skulle skriva varje dag nu, varför gör du inte det för??

vad gör du för något??

// ;D

2010-04-06 @ 10:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback