Dålig uppdatering...

2010-01-08 @ 21:05:05


I söndags:
Så var jag,mamma,gudmor och kusin i Tuna Park för att se Idol Calle och Erik. Dom sjöng riktigt bra live..Calle titta på mig gaah (tihi) Jag köpte en supersnygg huvtröja från Gin
a.


Från Gina Tricot 249:-

I måndags:
Det var en riktig slappar dag..Vakna runt 15.20, kom nog aldrig ur pyjamasen (tihi)



I tisdags :
Ännu en tur till Tuna park, lill-kusinen Oliver skulle klippa sig för första gången! Snacka om gullig unge han vart så fin. Man kan få han att göra vad som helst om man mutar med kakor, en klippning "kostar" två kakor (tihi). Efter Tuna Park så åkte jag och mamma med hem till min kusin. Senare så åkte vi för att hämta min pappas kompis på tågstation.

I onsdags:
Så kom Diego,Emilio och Elin för att ta en fika och lite senare kom Nilsson,Lena och Nikita,vi prata ganska mycket om bloggar ;) Klockan halv 7 åkte vi till Heron city för att se Avatar i 3D men min mamma,gudmor och farbror.
Avatar var nog den bästa filmen jag har sett!




I torsdags: Så vakna jag och börja känna mig konstig men jag trodde att det bara va att jag var övertrött så jag ville komma ut lite. Det var min gudmors mammas födelsedag så vi köpte lite blommor ;) Sen så åkte vi hem till Maria (gudmor) ,Farshid (farbror) och Oliver (kusin) och där börja jag må riktigt dåligt! Så när vi kom hem tog vi tempen och då hade jag feber *suck*


I fredags:
Idag så var jag hos läkaren för att jag har haft så himla ont i halsen och det var som vi trodde jag har halsfluss..hmm...så den här dagen har väl inte varit superkul =( Men nu sitter jag och myser till Let's Dance ;)



Kommentarer

Postat av: Nanna

Åhhh..synd att du hade feber och allt annat:(

2010-01-09 @ 14:17:52

Postat av: Nanna

Coolt att Calle kolla på dig!! <3

2010-01-10 @ 12:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback