Min dag <3

2010-01-02 @ 19:01:46
Idag så vaknade jag kvart över två, jag tror det första jag gjorde var att ta fram mobilen och börja sms:a med Saga =)
Redan i går bestämde jag och Saga att vi skulle vara i dag. Ungefär klockan två så kom mammas vän så dom fikade och jag åt frukost (tihi). Klockan halv tre så gick jag till torget för att möta Saga, så fort jag kom ut så frös jag nästan i hjäl! När jag hade mött upp Saga så gick vi hem till henne. Det första vi gjorde när vi kom hem till henne var att sätta oss på sängen och börja prata. Sen så försökte hon lära mig en dans som kanske inte gick så bra ;) Sedan så ställde vi oss framför spegeln och tog massa kort <3 När vi var klara med att ta kort så gick vi ut och pratade lite och hon köpte
tuggummi...
När vi sa hejdå och gick hem så var jag så himla hungrig så det blev köttfärs och snabbmakaroner ;)
Efter det så gick jag upp till mitt rum och hamna i sängen med datan i knät...
Det var min dag =)<3



Jag och Saga idag <3







Kommentarer

Postat av: Sagaysing

kul vah dt iaf !tycker jag x)) <333333333333333333333333333333333333333

2010-01-02 @ 22:32:32
URL: http://sagaysing.blogg.se/

Postat av: Maria

Det är därför människor använder termobyxor, för just värmens skull. Kanske inte är det snyggaste plagget men man slipper iallafall frysa =)

Puss!

2010-01-03 @ 12:56:05
URL: http://minadagar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback