Oj det är torsdag/fredag

2010-07-02 @ 01:31:35
Gud två dagar utan uppdatering!
Får nog ta och skärpa mig!

Men jo! I tisdags så klippte jag mig och lite snabb shopping...och igår så gjorde jag absolut inget! Och idag så var jag med underbara Saga, har tyvärr inga bilder eftersom "min" bajs kamera inte ville fungera..

Och imorgon (fredag) så ska jag vara med Saga och Ida :) Blir bio också med Saga lsenare på kvällen, vi ska självklart se Eclipse! ;)

Haha, det ända jag ser när jag läser igenom texten är Saga Saga Saga, haha ;)



Lite bilder från tisdags,


Mascara från kicks

Volymgivande oceanmist, ska få mitt hår stor och puffigt, hihi ;) Från H&M

Body Spray ;) Från H&M


Gulligt diadem från.......

Klippningen + gulligt lockat ;)

Har också köpt en cardigan men har glömt att ta kort på den ;)



Ska fortsätta och kolla på Jims värld nu!!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback