Vad äre med mig?

2010-07-04 @ 22:57:51
Förstår inte att det ska vara så svårt att uppdatera ofta??
Jag tycker ju liksom att det är kul att blogga? Men jag är ju....jag!

I fredags var jag ju på
bio med Saga vi såg Eclipse, STOR HISS TILL TWILIGHT FILMERNA!
Hehe..fast var missnöjd med slutet! Som Saga förstod..men det säger vi inget mer om! ;)

Igår var det slappdag..tills på kvällen när min skitunge kom..han har...energi om man säger så!
Men älskar han mest av allt i världen! (L)
Och ni som missat är "skitungen" min tvååriga kusin Oliver.
Han i alla fall sov över..inte så mycket sömn fick man, det är nämligen så att Olli dunkar huvudet när han "sover" och ehm..det låter lite!
Ja, sen så kommer hans föräldrar som är min gudmor och farbror och då satt Oliver och badade i hans LILLA pool och lekte och så.
Och när dom åkt så sprang jag till sängen och spelade Sims..japp jag är en liten nörd. ;)

Runt 19.00 åkte jag mamma och gudmor och badade i sjön..lite kvällsbad är väl härligt?..Vad var jag jag tänkte...men om vi säger så här är jag kall som en isbit och vi kom hem för ca. 2 timmar sedan!

Och vet ni?..Nu är det säkert bara jag som bryr mig men vi har fått en liten besökare på tomten..EN IGELKOTT..haha vet att det inte är så stort men jag är så djurkär så det inte är klokt!
Fast jag hoppas dom inte gör något bo här eftersom jag har hund.
Okej..vill inte ens tänka tanken...fast vet inte om min hund skulle våga göra något för han är rätt mesig!  Nej..han är ingen liten mops...han är en boxer! Haha min lilla gullegris !

Okej, om vi pratar om morgondagen....då blir Oliver igen! Haha, mer än så blir det inte! ;)

Hörs,






Kommentarer

Postat av: saga.y

äntligen !!!!puss

2010-07-04 @ 23:13:00
URL: http://hejsaaga.blogg.se/

Postat av: FeliciaN

Finaly, woho! ;)



PussPuss

2010-07-04 @ 23:26:03
URL: http://felicianbloggenommitliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback