Nattblogg

2010-06-29 @ 01:35:14
Tjena, hejsan, hej...ja nått sånt ;)

När jag kom hem från "roliga" rusta och willys så var jag så trött att jag orka inte göra något..men nu halv 2 på natten är jag pigg..hmm..aja,
Kollade också på fotbolls matchen mellan Brasilien-Chile, 3-0 till B!
När det gäller EM och VM är jag väldigt galen i fotboll!
Synd att Sverige inte kom med..inte för att vi hade kommit så långt, men men ;)

Idag/imorgon hur ska jag säga eftersom klockan är över tolv är det ju tisdag ...men strunt samma.. jag ska i alla fall till frisören , ska bara klippa luggen och klippa upp håret lite ! 



Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och sen FÖRSÖKA sova!


Hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: saga.y

haha nu får du för faan uppdatera ! <333333333333333333333333

2010-06-30 @ 23:05:49
URL: http://hejsaaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback